3 aprilie, 2015
AGENDA
Formator: Nederiță
Liliana, profesor de limba engleză, trainer-consultant, Agenția Națională de
Suport eTwinning Moldova, Fundația Est Europeană
Înregistrarea
participanților
|
||
Momente organizatorice
|
![]() ![]() |
|
Instrumente pe etape de lectie :
Spargerea gheții
|
Spargere a ghetii, stabilirea cunoștințelor asociate cu tema nouă
|
Chestionarele online – un mijloc de stabilire a plasării elevului în
temă (stabilirea opiniei elevilor, preferințelor, nivelul de inițiere în subiect)
Ø Chestionare : Google Forms, Surrvey Monkey
Ø Padlet,
Activitate practică: Crearea unui
chestionar utilizînd aplicațiile:
|
Feed-back
|
||
Realizarea sensului
|
Sinteza și analiza continuturilor noi.
|
·
Posterele collaborative virtuale – lucrul în grup la un poster online.
Activitate practică:
1. Completarea
posterului colaborativ creat de catre moderator.
2. Crearea unui poster colaborativ virtual propriu utilizînd aplicația Popplet.
Transformarea posterului în imagine sau pdf,
exportarea lui, salvarea în calculator
|
Hărțile conceptuale
colaborative – organizarea visuală a informației, stabilirea reprezentărilor și
ideilor minore în cadrul conceptelor majore.
Activitate practică: Crearea hărți
conceptuale colaborative virtual utilizînd aplicația Mindmeister. Transformarea hărții
în imagine sau pdf, exportarea și salvarea în calculator
|
||
Feed-back Întrebări
și sugestii.
|
No comments:
Post a Comment